Nasi konsultanci monitorują przebieg naprawy samochodu od momentu wjazdu do serwisu, aż po zwrot użytkownikowi po zakończeniu usługi.
Określenie warunków współpracy
Każdorazowo z klientem ustalamy zakres obsługi oraz warunki współpracy. Proponujemy rozwiązania dopasowane do potrzeb, tak aby zapewnić maksymalną efektywność i komfort działania.
Informacja o warunkach bieżącej obsługi
Wszystkie ustalenia są wprowadzane do systemu informatycznego eFleet, co pozwala na ich realizację zgodnie z założeniami. Aplikacja zapewnia stały kontakt między PSF, warsztatem i klientem.
Dobór warsztatów
Na podstawie ustalonego zakresu usług i lokalizacji klienta dobieramy warsztaty z naszej sieci. Dzięki temu zapewniamy szybki dostęp do sprawdzonej obsługi w dogodnym miejscu.
Obsługa BOK
Nasze Biuro Obsługi Klienta działa 24/7 i jest wspierane przez nowoczesne technologie. Zespół profesjonalnych konsultantów dba o sprawną realizację usług i szybkie reagowanie na potrzeby klientów.
Kontakt Klient-PSF-Warsztat
Komunikację wspiera system informatyczny, centrala telefoniczna oraz PSF Connect. Dzięki temu zapewniamy płynny przepływ informacji i szybkie reagowanie na zgłoszenia serwisowe.
Rozliczenie
i szczegółowe raporty
Po zakończeniu usługi klient otrzymuje pełne rozliczenie oraz raporty. System umożliwia analizę kosztów, kontrolę jakości i planowanie budżetu na kolejne okresy.
Polski Serwis Floty Sp. z o.o. to przede wszystkim zespół zaangażowanych specjalistów, którzy łączą wiedzę techniczną z doświadczeniem w branży motoryzacyjnej oraz outsourcingu usług flotowych. Naszą misją jest dostarczanie klientom rzetelnej i profesjonalnej obsługi flotowej gwarantującej kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania flotą samochodową. Doceniamy zaufanie jakim obdarzają nas kontrahenci dlatego nieustannie podnosimy standardy obsługi.